Jul

Dumle har fått fina julklappar iår :)
 
 

Julklapp

Dumle fick en tidig julklapp :)
 
 

Glad Lucia

 
 
Önskar Dumle

Vem är Dumle?

Dumle är av rasen mops som kommer från Storbritannien men som har ursprung från Kina. Dumle är född 1 april 2012, det var också första gången som vi besökte Teddytassen's kennel i vårgårda. Dumle var bara några timmar gammal när jag första gången träffade honom. Efter 5 veckor så åkte vi dit igen för att välja vilken hund vi ville ha i kullen , det var bara två att välja mellan. Dumle var given direkt vi kom dit. Han var framåt och nyfiken  och väldigt pigg och glad!
 
 
I juni hämtade vi hem honom och det var en av de bästa dagarna i mitt liv! Resan hem gick jättebra och det kändes som att han var väldigt trygg. 
 
 
Dumle har växt upp och blivit en riktigt stilig mops! Han älskar alla människor och djur. Dock när det kommer något konstigt nytt i närheten som tillexempel en kratta, då blir han tokig. Ibland har han sina mopsrace. 
 
 
Nu är han 1år och 8 månader och bäst i hela världen!

Första inlägget!

Hej och välkommen till min nya blogg, puglife! Jag kände att det var dags för en förnyelse och valde därför att starta en helt ny blogg. Denna blogg ska främst handla om mig och min underbara mops Dumle men om jag känner mig själv rätt så vet jag att det kommer slinka in en del annat också.