1,5 vecka

Usch, nu har det gått ca 1,5 vecka sedan beskedet kom när vi stod ute i skogen. Vi gick ute i den hemska skogsterrängen och allt jag kunde tänka var att jag måste orka för pappa har gått här. Det var 20cm snö på vissa ställen jag trampade ner mig i hålor som var fyllda med vatten, jag ramlade , åkte på rumpan och jobbade mig upp för kullar. Allt jag ville var att hitta pappa levande med någon slags puls kvar. Samtidigt som jag är glad att det inte var jag som hittade honom så ville jag så gärna finna honom och ge honom en stor kram och en riktigt smäll för att han ännu en gång gjort oss så oroliga men denna gången slutade det inte med oro, utan rädslan att förlora honom blev verklighet och nu får jag aldrig krama eller skälla på honom igen. Han lever vidare i mig och syrran nu och jag känner igen honom så mycket i mig själv. Vi delade alltid passionen för djur och natur, musiken och passionen till mat (både att äta och laga). Jag saknar dig ♥
 
Nu ska man helt plötsligt planera begravnigen för sin pappa 30 år för tidigt, hur orkar man..Jag är så illa tvungen att bara orka.
 
Blivit förskyld nu också.
 
 

Some die young

I will tell your story if you die
I will tell your story and keep you alive
The best I can, I will tell them to the children
If I have some, if I have some

That i’ve always felt the feeling you would die young
Some die young, some die young, some, some die young

---

Jag vet egentligen inte vad man ska skriva.. Allt känns så tomt och mörkt. Jag är i ett evigt mörker och just nu är det svårt att se något ljus. Hur orkar man, hur tar man sig igenom en sådan här sak? Livet går vidare, ja det ser jag varje dag och samtidigt som jag vet att andra människor inte känner min smärta så blir jag arg när jag ser att folk bara lever på som om inget hänt och sanningen är ju att ingenting har ju hänt i deras liv. Mitt liv står still just nu, det är som att vara i en liten bubbla och man ser dagarna bara sväva förbi utanför.
 
Dagarna blir inte bättre av att det är soligt och vårigt, jag önskar att det bara kunde regna och vara mörkt det passar mitt sinne bättre och solen skulle inte sticka i mina ögon så fort jag går för nära ett fönster. Jag känner mig helt utmattad och även fast jag sover många timmar på nätterna känner jag mig aldrig utvilad. Den största frågan i mitt huvud är varför? Det var för tidigt, för ovärdigt. för orättvist.
 
Men rättvisa är något som vi människor har hittat på för rättvisa är ingenting som finns egentligen.
 
Varför lämnade du mig så tidigt älskade pappa?

fredag idag och lördag imorgon

Heeej fredag!
Det känns att jag har jobbat heltid på ett nytt jobb i en vecka för jag är helt slut! Jag har gått upp 4.30 varje dag denna veckan! Jag har faktiskt lyckats somna 21.20 ungefär varje kväll så det har varit skönt iaf. Nu har jag som sagt varit en vecka på nya jobbet. Flugit omkring på tryck och scannat kartonger :) Idag gick jag min första dag helt själv utan fadder som jag haft de fyra första dagarna. Det är verkligen jätteroligt att köra truck, dock är den stor så man får ha koll på vart man har gafflarna, 2,5 ton väger den så jag är glad att jag inte har blivit påkörd ännu. Jag ser dock misshandlad ut, har blåmärken typ överallt och massa rivmärken på armarna. Jag som är rättså klumpig i vanliga fall har en tendens att slå mig överallt, det är en del av min charm ;)
 
Imorgon blir det jobb på mitt andra extrajobb men det känns som det blir sovmorgon när jag börjar 9 istället för 6.
 
Ha en fin fredag, jag somnar snart!
 
 

Rule

 

Ica

Jag är så¨sjukt trött efter min första dag på ica, å herre va det är jobbigt att börja klckan 6 men jag hoppas att jag vänjer mig. Dagen gick iaf sjukt fort och det var jätteroligt att köra truck! Jag trodde det skulle var mycket svårare men det var inte så farligt svårt :)
 
Nu ska jag snart börja göra mig iordning för att gå och lägga mig för jag är som sagt jäkligt trööt...
Puss

New in

Har haft mamma här under helgen och det var mysigt! Vi gick långpromenad med Dumle åkte ut till erikslund och shoppade och sen gick vi ut och åt pizza :) jag fick med mig riktigt mycket från erikslund. En tröja, svarta jeggings, 2 leggings, strumpor, cc cream och doftljus :) massa bra ! Här är en bild på jeggingsen och tröjan. Så nöjd!!
 
 

Efterlyses

Någon som har sett dessa skor någonstans? Måste ha!!!