Massa Selfies :P

Underbart det är att vara på landet! Jag njuter så himla mycket och det är så himla vackert överallt. Har hunnit med massa saker, varit till charlottenberg med Lina och brände lite pengar sen grillade vi och hade det allmänt gött :) Jag har badat, hoppat studsmatta, tagit promenader i skogen med hundarna, snart läst ut min bok, solat m.m.
 
Idag tog jag en powerwalk och det var så himla skönt, gick utan hundarna för att det inte skulle stopp varannan minut. Jag fattar inte hur man inte kan vilja bo såhär!
 
 

Again.Again, Again

Hej !
Nu var det ett tag sen igen, har varken haft tid eller ork att blogga och jag funderar på att sluta blogga faktiskt. Vi får se.
 
Känns som det är så mycket som hänt sen senast jag skrev fast det kanske det inte är. Jag har varit på Miley Cyrus med Bea, det var amazing hon var verkligen ASBRA!
 
Jag har gjort två år nu på min socionomutbildning, helt sjukt! Tiden har verkligen gått asfort! Detta året har dock inte varit ett bra år har verkligen haft svårt att koncentrera mig, inte så konstigt kanske med tanke på all skit som hänt. Men nu ser jag fram emot ett sjukt jävla bra tredje år i skolan! C-uppstas och praktik väntar! Spännande!
 
JAG HAR KÖPT BIL!!!!!! Woho jag är så himla nöjd med min fina bil, min första alldeles egna bil! Jag har döpt honom till Damon Salvatore, han är såååå snygg och min bil också så¨jag tyckte det passade hehe.
 
Överlag så är jag rättså nöjd med tillvaron just nu, även fast jag såklart får min dippar då jag tänker på pappa och önskar han var  här och kunde se mig nu!
 
På onsdag åker jkag hem till Syrran för att passa sigge och deras hus i en vecka medans de är i turkiet! Ska bli så jäkla underbart, ingen stress bara hundar, landet och en bra bok! Är lite avis skulle såklart gärna vilja vara i Turkiet men jag hoppas på en sista minuten i augusti! Vem förljer med mig?
 
Avslutade lördagskvällen och denna kväll med en joggingrunda! Nöjd!