Karlstad

Oj nu var det ett tag sen... Var ju hemma en sväng i Karlstad och firade Majdas födelsedag samt min egen med släkten. Vi hade jättekul på majdas fest som bjöd på jättegod mat, magdans och trevligt sällskap såklart :) Dagen efter var jag uppe med tuppen och mådde hyfsat bra :) Det var dags att ställa ut Dumle på den inofficiella hundutställningen i mariebergsskogen, han skötte sig bra förutom lite utbrott här och där haha. Han kom tvåa bland de tre hanar som var med, domaren ändrade sig i sista varvet annars hade vi vunnit bästa hane. DEt var jättekul att få testa att ställa ut han och till sommaren blir det förhoppningsvis mer utställningar! Niclas och Sofias fina Ines gick det jättebra för. Hon blev bästa tik, sen bäst i ras och sen kom hon fyra i bäst i grupp! Hon är såå fin! Efteråt fick Ines och Dumle busa och mysa medans vi andra slappade i soffan typ ;)
 
 
På lördagen var det dags för mig att fylla år! Tänk att jag redan är 25år! Galet! Jag gjorde iaf egen smörgåstårta och cheescake som jag bjöd mina fina släktingar på :) Hade hur trevligt som hellst förutom att saknade av att någon saknades hela tiden fanns där. Fina Pappa var med oss i tankarna ! Saknar dig så otrooligt!  Åh jag fick så mycket fina presenter , ett BONSAITRÄD!!!!!! jag har döpt honom till Rot :)
 
 

Köpa bil

Åh jag vill köpa en bil!! men vill inte stressa mig in och bara köpa någon heller ! Jag vet ju vad jag vill ha så det är väl bara att vänta tills det kommer någon som jag kan slå till på! Ni vet hur de är när man har pengar och ska gå ner och köpa ett par byxor , då hittar man ju aldrig byxor bara massa annan dret ! :) jaja innan sommaren ska jag väl ha en hoppas jag ! Jag vill ju ha en i rolig färg :D vilken befrielse det kommer vara att ha min alldeles egna bil så har det aldrig varit förut! 

Find someone