Drömmar

Tjo breee!
 
Åh va jag älskar hösten! Älskar kläderna och vädret och myset, nu väntar jag bara på att de fina höstlöven ska komma, det är ju så fint! Dagarna rullar på och det känns helt knäppt att jag påbörjat 3:e året på socionomprogrammet! Snart är jag färdigutbildad och kan kalla mig socionom, häftigt! Men först har jag endel roliga saker framför mig! Jag och Bea ska förhoppningsvis om det inte blir något förhinder sticka till USA i slutet på januari! Kommer bli såååååå kul! Vi ska isf till Capital university, columbus, Ohio. Plugga lite krimonologi på universitetet där och skriva vår c-uppsats! Bo på campus, aaaaahh jag är så sjukt taggad! Vill åka nu. MEn än är inta allt helt klart än men vi kommer förhoppningsvis iväg! 
 
Jag har nu på senaste tiden något så otroligt längtat efter att ha hus! Åh så fort jag flyttar hem till värmland vill jag köpa ett hus på landet. Känslan av att bara kunna gå ut genom dörrn och andas den friska luften låta alla mina hundar (ja plural, jag vill ha fler än en hund :)) springa fritt vid min sida. DEt är så lugnt och fridfullt ute på landet, slippa grannar och bilvägar. Jag sover mycket bättre på landet också, känner ett lugn på ett annat sätt när jag kommer ut lite! Får se om jag hittar någon man som vill köpa hus med mig och stå ut med att jag vill ha massa hundar!