fredag idag och lördag imorgon

Heeej fredag!
Det känns att jag har jobbat heltid på ett nytt jobb i en vecka för jag är helt slut! Jag har gått upp 4.30 varje dag denna veckan! Jag har faktiskt lyckats somna 21.20 ungefär varje kväll så det har varit skönt iaf. Nu har jag som sagt varit en vecka på nya jobbet. Flugit omkring på tryck och scannat kartonger :) Idag gick jag min första dag helt själv utan fadder som jag haft de fyra första dagarna. Det är verkligen jätteroligt att köra truck, dock är den stor så man får ha koll på vart man har gafflarna, 2,5 ton väger den så jag är glad att jag inte har blivit påkörd ännu. Jag ser dock misshandlad ut, har blåmärken typ överallt och massa rivmärken på armarna. Jag som är rättså klumpig i vanliga fall har en tendens att slå mig överallt, det är en del av min charm ;)
 
Imorgon blir det jobb på mitt andra extrajobb men det känns som det blir sovmorgon när jag börjar 9 istället för 6.
 
Ha en fin fredag, jag somnar snart!
 
 

Kommentarer
Cassandra säger:

Vackra människa ❤️

Svar: Tack fina vän! ❤️❤️
Therese Sköld

2014-03-07 | 22:55:20
Bloggadress: http://casie.blogg.se
coffeeandcupcake.blogg.se säger:

Så fin bild :) Söt hund :) ha en fortsatt bara dag :)

2014-03-20 | 16:18:14
Bloggadress: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback