500 spänn

På onsdag åker jag och Dumle hem till värmland för att fira majda på hennes 25års dag woho! Sen på torsdag ska jag för första gången ställa ut Dumle, det är en inofficiell utställning , tyckte att det var bäst att börja så! Jag är lite nervös faktiskt men det ska bli väldigt spännande också! 
 
På lördag fyller jag 25 år! Halvägs till 50! Shit! men jag tror jag stannar vid 25, det är en rättså bra ålder ändå fast jag tycker det känns konstigt för enligt mig så räknas man som vuxen från 25 men det kommer jag nig aldrig bli ändå. Ska bli spännande att se vad mitt 26:e år har att ge mig, kan väl inte bli sämre än vad det varit under mitt 25:e år iallafall hoppas jag!
 
åh just de ! Jag var sjukt uttråkad efter att pluggat hela dagen så jag fick ett stölleryck och köpte en bingolott 18.55 haha varning för nörden! Vilken snilleblixt för jag vann 500 spänn! Awesome!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback