Blev lite längre än tänkt.

Har ni haft det trevligt under påsk? Jag har nog inte varit såhär uttråkad på hur länge som helst. Jag har typ pluggat och sett på TV men men jag ligger lite efter i skolan nu efter allt som hänt så det är bara att nöta på så att jag kommer ikapp igen. Innan sommaren är jag ikapp iallafall det är jag säker på.
 
Efter allt som hänt under detta året i skolan, har det fått mig att inse va livet är kort och va viktigt det är att uppskatta inte bara alla underbara människor man har runt sig utan även sig själv, naturen, djuren, maten ja allt som hör livet till. Älska mer helt enkelt, uppskatta varandra mer och kramas mer. Om jag kunde få träffa min pappa en sista gång så skulle jag säga att jag älskar honom. Så säg det, det finns absolut inte någon anledning att hålla sådant inne för imorgon kanske inte chansen finns mer och då är det det enda man vill säga.
 
Nu har väl jag alltid varit en person som visar när jag älskar någon, hoppas jag iallafall men något som jag har insett är att jag inte älskat eller älskar mig själv tillräckligt,många år sen jag gjorde om jag någonsin gjort det? så det tänker jag jobba på. För egentligen det finns ju massa saker som jag kan älska med mig själv! Jag har ben så jag kan gå, jag har händer så jag kan arbeta osv. Jag är bra! om man nu får säga det i Sverige !
 
Japp det var dagens visdomord hehe och det känns som det kommer från helt fel person på något sätt, att leva som man lär är komplext.
 
Hoppas ni haft en awesome påsk ! Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback