Calling all angels

Känns så konstigt att vara hemma i Västerås, det känns skönt på ett sätt att sova i sin egen säng och bara vara i min underbara lägenhet som jag tycker jättemycket om. Det känns å andra sidan väldigt tomt och ensamt. Nu ska jag liksom komma ikapp allt jag missat och påbörja en ny kurs i skolan, gå klart min sista upplärningsvecka på jobbet. Det är svårt när jag samtidigt är så ledsen så jag skulle vilja låsa in mig i min lägenhet och kolla på Tv-serier hela dagarna och inte röra mig ur fläcken. Men det går inte för livet går vidare, jag längtar så tills jag blir den där glada Therese igen som har massa energi och som ler inombords.
 
Calling all Angels, calling all Angels
Walk me through this one, don't leave me alone
Calling all Angels, calling all Angels
We're trying, we're hoping, but we're not sure how
 

Kommentarer
Mamma säger:

Du är aldrig ensam hjärtat men det känns så förstår jag.
En varm kram dottra mi

2014-04-04 | 19:12:38
Veronica "din storasyster" Erixån säger:

Du går aldrig ensam, jag finns här vid din sida.
Jag finns alltid här även om jag e några mil bort.
💞💓💖💟💞💕💔

Svar: Åh tack fina vän! 💕💕
Therese Sköld

2014-04-10 | 16:52:37
Bloggadress: http://bloggap.com
Ronja säger:

<3

2014-04-10 | 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback