Nattbuss 888

Nu sitter jag på nattbussen hem till Karlstad, folk ligger och snarkar här inne så jag pluggar igen och lyssnar på musik, ngn som har tips på någon bra lista som jag skulle gilla att lyssna på? 

Nu har jag jobbat fyra dagar på ica lagret och det har gått bra, blir så trött och får nog i fötterna men annars är det rättså skönt för jag tänker inte lika mycket när jag är på jobbet på allt som är hemma menar jag. För annars jag det varit en skitvecka! Mår bara riktigt riktigt skit allt känns så jäkla meningslöst just nu. Egentligen skulle jag bara vilja dra till någon strand i Thailand driva ett litet hotell och bara njuta men det får bli ett annat liv för man måste ta hand om alla sina måsten. Men en sak som är positiv är att jag har så sjukt underbara vänner som ställer upp i vått och torrt och det är jag så tacksam för! Ni är helt klart bäst! ❤️ 

Imorgon kommer det förmodligen bli värsta dagen i mitt liv för imorgon ska vi begrava pappa, jag saknar honom så sjukt mycket! Det känns som mitt hjärta är sönderslitet... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback