Fredag!

Nu har jag varit seg på att skriva igen.. Men denna vecka har gått så sjukt jäkla fort!Jag har verkligen luggit en dag efter denna veckan.
 
Idag har jag varit på introduktionsdag på Icalagret! Extremt jäkla stort är det! typ 13 fotbollsplaner. Jag kommer ju virra runt där med trucken. Nejdå jag kommer bli bäst!!! :P Haha nej men det ska bli jätteroligt! Det kommer bli roligt och jag kommer tjäna fetingpengar, nice. Kan det bli bättre?
 
Imorgon kommer mamma hit och stannar till söndag kommer bli myyyys! Ikväll ska jag och Dumle nörda framför TV:n Hallå Let's dance börjar ju :) Får se hur länge jag orkar se på de innan jag slår över till någon bra serie eller kanske en skräckis ikväll! hmm får se! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback