Han är här, äntligen!

Äntligen har min älskling kommit hem! Åh så lycklig jag var när jag fick se Dumle efter 2 veckors väntan! Finaste jag har!
 
Idag körde termin 4 igång! TERMIN 4!!! fatta va fort det går! Efter denna termin är det bara tre terminer kvar och en utav de terminerna är det examensarnete och praktik och det kommer nog bara bli roligt! Speciellt om det blir som jag hoppas!
 
Jag klev upp imorse med världens träningsvärk i rumpa och ben, körde ett ordentligt ben och rump pass igår på gymmet. När jag gick där ifrån så vek sig benen på mig och då kände jag att jag lyckats! Det ska kännas att man tränar!
 
Sen blev det som sagt en sväng till skolan för upprop och information om nya kursen, som förövrigt verkar väldigt soft och rolig! Längtar tills jag får hem alla böckerna så jag kan grotta in mig, ska verkligen försöka läsa mycket denna kursen , speciellt eftersom det inte är så jättemycket tid satt i skolan. Efter skolan blev det ett Mage och Bröst pass på gymmet.
 
När jag kom hem blev det en långpromenad med min andra hälft och då testade vi en annan väg och jag hittade en jättemysig promenadväg! Något som jag saknat från där jag bodde innan.
 Nu blir det en sista promenix med Dumle och sen PH!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback