Låååångt

Vaknade med huvudvärk imorse och mascara i ögonen!! Måste verkligen rekommendera att inte använda Lumenes rasberry miracle mascara för den suger verkligen. Nej jag ska byta tillbaka till den jag alltid är nöjd med! Att jag ska envisas med att testa något nytt hela tiden, blir bara besviken. Fast jag gillar att testa nya saker så jag kommer förmodligen inte sluta, men mascaran den blir likadan nu! Ja nu kom jag in på ett litet sidospår.. Pallrade mig iväg till praktiken iaf, det var ju trots allt min sista dag idag och det kan man ju inte missa! Mitt busskort har gått ut så jag måste cykla överallt igen, jag har dock inga problem med det brukar cykla överallt men busskortet tog slut och då kom vintern :) Nej men fy va bitter jag låter nu känner jag, inte okej! Jag får bra vardagsmotion och frisk luft! :) Har trots trötthet och huvudvärk haft en riktigt bra sista dag på praktiken, det är riktigt roligt när man känner att man kan bidra med något och verkligen hjälpa till! Känns tråkigt att praktiken är slut men samtidigt är det skönt att slippa dessa tidiga mornar och sen saknar jag alla mina fina tjejer i klassen! Catch-up time!! Det kommer finnas MYCKET att prata om. Glöm inte bort att registrera er för nya kursen samt termin 4!!!! Fort tiden går, helt galet! Till sommaren är det bara 1,5 år kvar och då har jag gått 2 år så man förstår ju va fort det sista kommer gå.
 
Igår var jag iväg till gymmet direkt efter praktiken, där tränade jag biceps och triceps. Körde biceps curl 12x3 per arm. Sen körde jag cirkelträning, tre olika övningar som jag körde igenom sen vila sen 4 varv till. Har börja tycka att cirkelträning är det som ger mest, känns som man bränner mer om man kör de än om man bara lunkar runt mellan maskinerna. Under cirkelträningen får man ju upp ett flås mer eftersom det inte blir lika mycket vila! Ja jag har hört att det ska vara bra iaf, speciellt om man vill få mindre kroppsfett och gå ner i vikt som jag vill! Egentligen spelar det ingen roll vad jag väger utan jag vill ju se bra ut och vara nöjd över min kropp. Jag vill ju inte bara bli smal heller utan jag vill ju få lite synliga muskler, det tycker jag är snyggt! Imorgon ska jag och Maja iväg på vattengympa, det ska bli spännande att testa, kan tänka mig att det är väldigt bra träning och jag hoppas på en mör kropp efteråt.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, är helt slut efter denna dagen.
PUSS
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback