Tiden går så fort!

Jag fattar inte!! Tiden bara springer iväg! Fort fort! Det är redan onsdag imorgon :) På torsdag rullar powermeet in i stan, alltid trevligt med lite folkfest och en fest som känns en aning värmländsk ;) Torsdag och fredag tar inte jag bilen till jobbet iaf för då är jag fast någonstans.. Men jag verkligen ÄLSKAR MIN BIL!!! Tar varje chans jag kan att åka i den! Ibland funderar jag på att bara dra iväg och rulla runt och lyssna på musik. Det är bra ljud i den faktiskt och den är så himla go att köra speciellt stadskörning för den går som ett spjut :) Ligger perfekt i kurvorna så det är roligt att gasa när det kommer kurvor hehe.
 
På lördag ska jag hem till Bea för lite fest! Är verkligen jättetaggad, ska bli såå kul! Sen blir det att se på fina bilar också såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback