Däck är dyrt!

Hej!
Denna vecka har gått alldeles för fort, känns som jag inte hunnit med ngt alls men jag har såååååå mycket att göra just nu! Mycket i skolan och mycket med USA resan, sen jobb två dagar i veckan, träna laga mat. Baaaah! Men allting brukar ordna upp sig och jag brukar hinna med allt tillslut! Föresten JAG KLARADE TENTAN!! Så jäkla glad! Ett bekymmer mindre att pricka av från listan :D 
 
DEt var så kul eller skrämmande igår när jag satt och fyllde i ett formulär inför Visum ansökningen, de ställde väldigt knepiga frågor haha. Exempel: Har du planer på att åka till USA för att sälja dig själv eller någon annan?, Har du tänkt tvätta pengar? Har du någonsin varit med och torterat ngn? Har du varit medhjälp vid folkmord?, är du terroristmedlem eller ledare för en terroristgrupp? Jag satt och bara VA? haha skojar dom eller men det var lite kul :P Nu är iaf visumet betalt och nästa steg är att åka till amerikanska ambassaden för intervju, puh! Fatta att vi åker om 1,5 månad!!! Ska bli så jäkla kul! Det är ju spring break en vecka i februari så då ska vi kanske bila ner till New Orleans, så jäkla kul! Har alltid velat åka dit, det tråkiga är att det är mardi gras veckan innan Spring Break men det blir nog askul ändå! Så coolt att åka från vintern i Ohio ner till Värmen i Luisiana och fortfarande vara i samma land :) Det är så sjukt jäkla stort! Bara Ohio är ju större än hela Sverige. Sen blir det en weekend i New York också! Kommer bli bankrutt på denna resan :P DEt var tydligen rättså billigt att ta bussen till Chicago också så det blir kanske en tripp dit också! :) Men jag vågar inte lita helt på allt ändå men det är nästan helt klart! När vi har köpt biljetterna då kan jag va lugn :)
 
Chicago
 
Columbus
 
New Orleans
 
New York
 
Jag har kommit på att det är dyrt att ha bil också, var precis och bytte däck på bilen och tydligen var ju inte mina vinterdäck ngt att ha så jag var tvungen att köpa nya... 5600kr fattigare bara svisch poff gone... Men det behövdes ju. Min Damon är värd det bästa! :D 
 
Ikväll blir det middag och bowling med ett härligt gäng!
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback