TVD

Shit va denna vecka har gått fort! Det är redan fredag!! Jag har luggit en dag efter hela veckan, känns mer som det är torsdag idag än fredag. Vad bjuder er fredag på då? Jag ska jobba hela kvällen, sen blir det hem och se på THE VAMPIRE DIARIES!!! WOHO!! Älskar när alla serier kommer tillbaka nästa vecka är det dags för SUPERNATURAL min absoluta favoritserie någonsin! :) Då låser jag in mig och stänger av telefonen, stör mig inte för guds skull! haha
 
Jag funderar på att köpa PS4, är grymt sugen på de men jag går och funderar på om det är värt de. Jag kanske skulle vänta lite tills det går ner lite i pris. Finns ju PS3 nu för bra priser men va tusan, jag har svårt att köpa en äldre version när det finns nyare :) Känns ju otroligt dumt! Vad tycker ni ska jag köpa PS4? Ska ha det vita isf :)
 
 
 

Kommentarer
Elin Bjurek säger:

Åh vad man har längtat efter TVD!!!

Svar: JA verkligen!! :D
Therese Sköld

2014-10-03 | 14:46:15
Bloggadress: http://elinbjureks.se/
Kitten säger:

Så PEPP att alla serier bara ramlar in igen :D WOHO! <3

Svar: Ja ellerhur! Det är det bästa med hösten!! :D
Therese Sköld

2014-10-03 | 15:35:58
Bloggadress: http://thehowlingwolfheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback