Come on take a walk on the wild side Let me kiss you hard in the pouring rain

På lördag är det Alla hjärtans dag, hoppas ingen glömt!! Jag älskar Alla hjärtans dag och stör mig något så otroligt på folk som är bittra på denna dagen bara för att de inte har någon pojkvän/flickvän! Finns massa andra fina människor som man kan uppskatta lite extra mycket och visst det kan man göra vilken dag som helst men jag tycker det är lite extra kul med en extra speciell dag. Jag har ju ingen pojkvän men inte är jag bitter för de, har ingen pappa på fars dag heller och det är tusen gånger värre..
 
Så hoppas ni gör något speciellt för de ni tycker om :) Jag och Bea ska shoppa och gå på Bio, 50 shades of grey, såklart ;) 
 
Här i USA är Alla hjärtans dag en big deal! Snacka om att gå all in, önskar att det var lite mer så hemma och ja visst "det är bara en sån där grej som de ska tjäna pengar på" klart som fan de är men det är fortfarande kul! :D Här har de kort i alla roliga möjliga former, ballonger, hjärtformade chokladaskar och ja allt du kan tänka dig :) Åh jag vill också ha ballonger på alla hjärtans dag :D
 
 

Kommentarer
Jeanette säger:

Kan inte ge dig nån ballong men ett <3 i förskott ;) hoppas ni har det bra over there

2015-02-12 | 08:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback