Helgen

Hmm vad har hänt sen jag senaste skrev.. I fredags var vi på en frivilligorganisation som hjälper kriminella att komma ut i samhället igen vilket var väldigt intressant så vi ska definitivt åka dit igen. Sen på kvällen gick vi och köpte lite vin; den var inte liten den flaskan och såg på TVD haha vi tänkte dra till en pub men vi orkade inte haha :D 
 
Lördags så började vi med träning sen träffade vi vår handledare som kom med massa donuts och sen bjöd han oss på Taco Bell och ja det var skitgott! Oh my! jag kommer väll kunna rulla hem istället.. Efter det tog vi bussen ut till ett megastort ställe med superduper många affärer, vi hann kanske gå i fem eller något. Jag kommer vara såååå bankrutt när jag kommer hem :/ Jag köpte iaf 15 par strumpor, solbrillor, hörlurar och en skjorta. 
 
I söndags gjorde vi typ ingenting, jo vi tränade och pluggade, här i USA var det ju tydligen snöstorm i söndags. Haha typ en helt vanlig dag hemma :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback