2015

2015 är här!! Nu är jag hemma i Västerås igen, kom hem i söndagskväll. Kändes skönt att komma hem till sin egna lägenhet och säng även fast jag haft det superbra hos mamma också såklart! Det jobbigaste med att komma hem var ju helt klart att lämna ifrån mig Dumle! ÅHHH va jobbigt detta kommer bli känner jag, kommer sakna honom så himla mycket. :/ Men det är ju inte förevigt iaf!  
 
Har haft två jättebra veckor hemma, julen var lugn och skön och inte så jobbig som jag trodde den skulle bli med tanke på att det var sista gången jag träffade pappa.. Har iallafall hunnit med en hel del under mina två veckor, firat jul, festat både juldagen och annandagen, på annandagen såg vi Dr. Bombay, så bra!! Hahah Sen har jag varit på bio, vi såg på The Hobbit, mycket bra :) Sen har jag hunnit träffat en nykomling till denna värld, fina Frej :) De gjorde ni bra Lina och Anton ;) Jag har hunnit bli bjuden på middag av Veronica, vilket verkligen var på tiden!! Så kul!! Sen har det ju varit Nyår också, då blev det två rätters hemma hos Mikaela och sen blev det champagne, titta på raketer och massa skratt. Ja som sagt hunnit med endel , kan inte skriva upp allt :P
 
Nu är det 10 dagar kvar tills vi åker!!!!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback