Hur vi bor!

Tänkte jag skulle visa lite hur vi bor :) Vi bor som sagt i ett stor hus ungefär 5 min promenad från campus. Bilderna är inte så jättevackert komponerade men de visar iaf lite hur de ser ut :) Jag hoppade dock över kök och badrum för de är inte så vackra hehe
 
Detta är vår gata :)
 
 
Detta är vårt studierum :) fast vi använder det mest till träning när vi kör våra tabata varje tis, tors och söndag. Booya
 
Typ matsal :)
 
Vårt vardagsrum som vi nog mer använder som studierum ;)
 
Sovrum, Beas säng är den fint bäddade medans min är den med lite mer kaos, som de brukar vara med andra ord :D
 
Inget lyx direkt men det funkar :) 

Kommentarer
Mamma säger:

Blir så full i skratt haha ni verkar vara som
Ying och yang 😃kram

2015-01-28 | 09:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback