Prat

Hello everybody!
 
Shit va fort denna veckan har gått , det är läskigt va fort tiden går. Ju äldre jag blir desto mindre tid har jag eller så har jag bara för mycket att göra. Idag har jag iallafall varit på en riktigt bra föreläsning om barn i samhällsvård, ett mycket intressant ämne men jag vet inte om jag skulle fixa att jobba med barnutredningar men vi får väl se vart man hamnar när jag är klar! 1,5år kvar bara ja plus typ 5veckor i skolan innan det är sommar också. Kan inte fatta att jag varit här i 2 år snart och va mycket som har hunnit hänt och va livet är helt annorlunda nu jämfört med innan jag flyttade hit eller vi flyttade hit... Det kan hända mycket på två år vem vet jag kanske är gift och har barn om två år haha det tvivlar jag starkt på dock men man vet ju aldrig.
 
Fick mitt första lönespec från ICA igår och jag kan inte annat än hoppa av glädje, detta jobb är precis va jag behöver så att jag kan få ihop lite stålar :) Igår var jag hos djurdoktorn och vaccinerade Dumle och så fick han en hälsokontroll på köpet, asbra!
 
Nu ska jag försöka plugga lite !
 
Puss o Kram
 
 

Kommentarer
mamma säger:

hahaha var ni hos veterinären när ena kortet togs, där han gömmer sig. Så söt. Snart får jag träffa er båda igen. Kram

Svar: japp det var vi :D Ja snart! Längtar!
Therese Sköld

2014-04-26 | 18:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback