Positivt inlägg!

Jag startar väl inlägget med en standardkommentar: Va fort tiden går! Jag ska idag göra min sista dag på jobbet nu under min heltidsperiod sen ska jag vara ledig ett tag innan skolan och jobbet sätter igång igen! Ska bli såå underbart att få vara ledig ett tag! Kommer ihåg första dagen på jobbet när jag visste att nu har jag 7 veckor heltidsjobb framför mig. Visst det är väl inte något speciellt med det, folk jobbar heltid åretom liksom men med allt som hänt så ska det bli så oehört skönt att få varva ner. Allt har gått i ett sen jag kom tillbaka till Västerås efter allt som hände i mars! Jag tror det är tur att det har gjort de också för det är nog de som har hjälpt mig igenom all jäkla skit! 
 
Det låter kanske konstigt men som jag känner nu har jag nog aldrig känt förut, jag har aldrig mått så bra som jag gör nu. Jag har gått igenom mitt mörker nu och hoppas på att det är nog med skit nu! Jag känner mig starkare än någonsin och jag känner att det finns ingen eller inget som kan få ner mig där jag var igen! JAg tänker mycket mer på mig själv och gör de jag tycker är roligt och de jag mår bra av! Jag har börjat se på mig själv på ett helt annat sätt. När jag tittar mig i spegeln så har jag börjat se den jag känner mig som där inne! Jag tittar inte längre på själv med avsky och hat utan med kärlek och glädje! Jag är så himla tacksam över alla fina och underbara människor jag har i mitt liv och jag känner mig så lyckligt lottad och jag hoppas att jag ger lika mycket som jag får! Vad som får mig att gå vidare är att hag vet att jag har pappa och mormor på varsin sida som håller upp mig, det måste vara så för det finns ingen annan förklaring! Men jag saknar dom nåt så otroligt!
 
Ursäkta detta långa positiva inlägg, har märkt att männsikor stör sig på när man är skriver om hur lycklig man är men så är det! Hellre de än folk som alltid skriver om hur dåligt allt är och klagar på allt och alla! ORKA! 

Just de jag har köpt en ny dator! 13600kr gick kalaset på! poff borta! Känns jobbigt när man inte fått hem datorn än men eftersom jag inte valde standarddatorn så dröjer det ju extra tid! MAcbook Pro retina 13" blev det iaf och jag dööööör typ av längtan!
 
Nu drar jag till ICA och kör truck i 8h sen är jag ledig 3VECKOR! PUSSSSSS
 
 

Kommentarer
Mamma säger:

Gott att läsa allt det positiva. Det är du så väl värd min fina dotter😘

2014-08-08 | 20:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback