Exakt en månad

Kan ni fatta att om exakt en månad så landar jag i USA, helt crazy! Har fortfarande inte fattat riktigt att detta verkligen blir av. Kommer helt klart bli ett äventyr och en otrolig upplevelse om jag inte blir kidnappad och inlåst i en källare av någon galen seriemördare, hehe. Nejdå jag är inte ett dugg nervös än faktiskt, kommer nog inte bli heller för jag är så sjukt taggad! Taggad på att gå runt och prata amerikanska hela dagarna, gör jag ju ändå titt som tätt ;) Läsa kriminologi kommer ju bli sjukt intressant också! ÅHHH jag längtar!! Tänk jag åker om en månad och när jag kommer hem är det redan mars, sjukt! 
 
Igår var jag och Bea i Stockholm och härjade, åkte till Amerikanska ambassaden för att få våra visum godkända! Inga problem! Det var ju lite jobbigt att köra inne i sthlm men det gick ändå relativt bra iaf hehe körde lite fel och var nära på att få en bil i rumpan haha men vi kom hem helskinnade tillslut iaf! Inte så smart att få skrattanfall när man kör i centrala sthlm men det är inte så lätt att hålla sig när GPS:en helt plötsligt börjar prata någon jäkla konstig brytning, en blandning mellan amerikanska och danska fast på Svenska. Helt crazy men kul :P
 
Måste tipsa om Nicki Minaj nya CD också! Asbra, speciellt I lied och Grand piano, LYSSNA! :)
 
HEJS!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback