Bergochdalbana

Veckan som gått har varit ganska tung faktiskt. Veckorna går verkligen upp och ner. Även fast det har hänt roliga saker denna veckan som förmodligen kommer förändra en stor del i mitt liv om jag har tur så har det ändå varit en skitvecka! Jag måste inse att det är så här det kommer vara under en lång period frammåt. Jag är så otroligt tacksam för alla fina vänner jag har som orkar lyssna på mig när jag spyr massa galla! Min underbara mamma som jag nog ringer 2 gånger om dagen typ hehe bästa människan på jorden! Bästa syrran som alltid säger exakt de rätta sakerna när jag behöver de! Ja jag är faktiskt väldigt lycklig lottad som har så många fina och underbara människor runt omkring mig! ♥
 
Igår var jag hemma hos Sanna på födelsedagsmiddag/fest! Det var riktigt trevligt och precis vad jag behövde efter denna vecka. Vi åt god mat och GOD efterrätt, spelade ölspel och bara pratade. Alltid kul att träffa nya människor också!
 
Idag mår jag då som ni kanske förstår SKIT! Gud jag ska aldrig mer dricka! Lovar! Kommer aldrig kunna somna inatt för jag gick inte upp ordentligt förns typ klockan 17 eller nåt. Eftersom jag är så jäkla hurtig så skulle jag prompt gå hem igår också (orkade liksom inte vänta inne i stan på bussen) Så jag gick väl ca 50 minuter hem i mina 13cm klackar eller vad det är och idag funderar jag på om jag typ bröt foten igår på vägen hem... hm, är det möjligt? Nej så illa är det nog inte hehe har en tendens till att överdriva ibland. Aja foten mår skit den också :)
 
En bra sak, REGN!!! :D Älskar regn , älskar att snön försvinner, älskar att jag kan ha en tunnare jacka på mig och älskar att det går att cykla normalt igen! Freakin' Awesome! Hm jag kanske skulle göra ett inlägg om vad jag älskar och hatar just nu :) Intressant?

Kommentarer
Syrran säger:

Älskar dig vet du syrran!
Men det där med snön håller jag inte riktigt med om ! ;)

2014-02-10 | 08:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback