Limited Edition

Dagarna går segt nu.. Vill bara att det ska bli torsdag så att Majda kommer hit och sen fredag för då kommer Linn, vi kommer ha en rolig helg de är jag säker på. :) Alla hjärtans dag börjar närma sig också och jag har bestämt mig för att absolut inte bli bitter bara för att jag inte har någon pojkvän, nope jag älskar alla hjärtans dag och kommer alltid göra de. Får ge all min kärlek till någon annan för jag har så mycket kärlek att ge. Det lär väl uppskattas av någon :)
 
Idag har det inte hänt speciellt mycket, varit i skolan en sväng och sen har jag inte gjort så mycket mer, skulle tränat idag men jag orka verkligen inte så jag får ta igen de imorgon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback