Matlusten

Åh fick ett roligt besked idag! Hoppas på att det blir mer av de :) 

Vad har hänt med min matlust? Den har liksom bara förvunnit, inte sugen på något längre. Har ingen som helst lust att stå i köket och laga mat. Nej just nu önska jag att det bara fanns ett piller jag kunde ta som höll mig mätt. Konstigt för jag har alltid varit väldigt glad i mat nu tycker jag mest att det är drygt. Åt snabbmakaroner igår men insåg sen va sjuuuuuukt många kalorier och mycket socker det är i snabbmakaroner eller ja vit pasta också för den delen, så det paketet ska slängas! Har egentligen slutat med vit pasta men jag var så hungrig så jag ville ha något som gick snabbt! Jaja vi får hoppas att matlusten och glädjen att laga mat kommer tillbaka!

Snart är det dags för PH ! Det är speciellt roligt nu när det är finalvecka! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback