Never miss a legday

Idag har det varit en spännande dag med många intryck. :) Mer än så får ni inte veta hehe.
Var på gymmet förut och körde ben och rumpa! Finns inget bättre än när man är helt skakis i benen efteråt. Började med att gå ca: 15 min på rullbandet med typ 11 i lutning, känns rejält i vaderna efter ett tag. Sen gjorde jag massa olika övningar i både maskin och med fria vikter.
 
Nu måste jag fixa något att äta, blää på de, inget som lockar! Skulle jag välja nu så skulle det bli kiwi, vindruvor och mango och vatten till de, detta i flera dagar. Men det går ju inte, för det första skulle jag nog behöva springa på toa stup i kvarten för att kiwi sätter fart på magen, sen skulle jag nog inte hålla mig så mätt eller få i mig all den näring jag behöver. Jaja slutpratat om mat! 
 
Bild lånad från Weheartit
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback