Sådärja

Hej! Nu var det ett tag sedan jag skrev. Ibland hinner jag inte och ibland prioriterar jag inte så äre. I helgen hade jag brudarna Majda och Linn här! Det var riktigt trevligt och vi hade en jätterolig helg med krogrunda, mys och film ! Dock hann vi inte se klart filmen eftersom den är ca 4timmar men men vi har sett den förut. För er som vill se den så är det Rose Red jag snackar om. Den gick som en miniserie på TV för typ 12 år sen eller något sånt. Shit jag börjar bli gammal.
 
Denna veckan har hittils gått extremt fort! Jag har redan haft Dumle i 3 dagar det är väl så när man har mycket att göra, då rinner tiden iväg. Sen kanske min definition på mycket att göra den veckan kanske inte är så korrekt men ändå! :) På fredag blir det en tripp hem till Karlstad eftersom jag ska på lille Williams dop som är på lördag! Mys! Har inte varit hemma sen i Jul så nu är det på tiden. Japp men så ser det ut just nu. På fredag ska jag också göra något roligt men det berättar jag på fredag förmodligen.
 
Toodles
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback