Imorgon drar allt igång igen!

Imorgon ska jag tillbaka till praktiken , ska bli kul! Har bara 5 dagar kvar, sen är praktiken slut, känns tråkigt men samtidigt väldigt kul att få komma tillbaka till skolan och träffa alla igen :) Jag blir så isolerad och ensam när jag har praktik, jag orkar inte göra så mycket mer än praktik, träning, mat, sova. Jag får passa på på helgerna om jag är ledig från jobbet. Jobbade helgen och jobbar nästa och helgen efter de också, men de blir pengar i februari !! 

Idag har jag tränat, städat, tvättat och lagat god mat! Vilket är lika med god matlåda! Kvällens höjdpunkt var när Dumle kom hit och senare när jag äntligen fått hit Atlas efter att inte ha träffat honom på 2 månader! Så vi ska ha myskalas i några veckor och han har redan börjat slappna av, äta, gå på toa och myst i soffan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback