Middag!

Igår var det typ tomt inne på gymet! Underbart! Det är så drygt när jag måste stå och vänta på typ rullband eller någon maskin.
 
Idag var jag på sista seminriet för praktiken så härmed kan jag avsluta den kursen! Känns skönt att veta att jag ligger i fas :) Inget som hänger kvar, eller ja det vet jag ju inw23qte förens jag fått resultaten men det ska nog ha gått bra :)
 
Nu måste jag göra mig iordning för jag ska snart åka ner till stan för att äta indiskt med Maja, Jerry och Oskar. Har aldrig ätit indiskt i Sverige så det ska bli spännade. Sist jag åt det var i Thailand och det var typ det starkaste jag ätit, magen mådde inte bra efter det haha och då bad jag om att det inte skulle vara så starkt.

Kommentarer
Anonym säger:

Var det gott? :)

Svar: Nja, inte riktigt min grej men helt okej :)
Therese Sköld

2014-01-29 | 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback