My new boyfriend

Idag har jag varit duktig och städat här hemma och rensat i min garderob :) Hittade tre stycken BH:s som jag helt glömt bort! Toppen! :)
 
Var på gymet förut, körde ben & rumpa. Har alltid tyckt att det är så trååååkigt att köra ben men det tycker jag inte längre. Vem vill inte ha snygga ben och en snygg rumpa liksom?  Just nu längtar jag jättemycket till att det blir vår så att jag kan testjogga spåret som jag hittade häromdagen. Tänkte jag skulle springa vårruset iår så jag vill börja träna inför de snart!
 
Klickade hem nya träningskläder igår, kände att jag behövde lite nytt!
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Åh, har du träffat någon ny?

Svar: Ja, gymmet ;)
Therese Sköld

2014-01-29 | 18:54:18
Anonym säger:

Haha, jag skulle kanske ha kollat noggrannare på bilderna ;)

Svar: Haha äsch då ;)
Therese Sköld

2014-01-29 | 21:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback