Opeppat inlägg

Åh fyy, vilka jobbiga dagar jag haft på senaste tiden, allt är tråkigt, finns ingen glädje i vardagen just nu och allt känns piss. Längtar till den dagen då jag vaknar upp på morgonen och känner att "det här är en bra dag". Inte känt så på många månader nu och det börjar bli tröttsamt. Blir ett tråkigt och bittert inlägg känner jag men jag kan inte heller hålla upp någon slags fasad eller sticka under stolen med att allt inte är bra, jag var bättre på sånt förr men jag orkar inte längre. Så äre. Jag måste gå vidare i mitt liv men hur fanken gör man de? Jag önskar att jag bara kunde stänga av min hjärna som tänker alldeles för mycket just nu och känner alldeles för mycket. Tänka av känslorna för bara ett tag iaf. Vissa kan tydligen de men inte jag, inte längre.
 
Nu ska jag träna rumpa och ben !
 
 

Kommentarer
Syrran säger:

Förstår att allt känns trist nu men jag tror nog att du reser dig igen med hakan i vädret och är stolt över dig själv snart . Kämpa på med studierna så kommer du om några år få jobba med precis det du ville och får säkert välja o vraka var du vill jobba =) Du finns i våra tankar då vi inte är nära dig det vet du !!!!! SNYGG SEXIG OCH SINGEL ;) Det är vad du är..... Kram på dig syrran och denna tiden på året så är det nog lite tråkigt för de flesta med dålig ekonomi dåligt väder mm .
Kramar

Svar: Tack kära syster! Tur att jag har er! Kraam
Therese Sköld

2014-01-08 | 14:10:50
Mamma säger:

Det ljusnar snart ska du se😃och som Madde skrev så är det jobbigt
Nu för många i januari , efter jul och så där.
En styrkekram från mig😘

2014-01-08 | 16:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback