PÅLÖRDAG PÅLÖRDAG PÅLÖRDAG

På lördag drar vi till värmen, ska bli så jäkla underbart att bli lite brun, sippa på paraplydrinkar och bada i havet. Jag är såååå blek så det blir fint de :)  Framförallt ska det bli sååååå roligt att gå på Universal studios!!!!! Jag kommer vara som ett litet barn på julafton! Bea får nog ha flexikoppel på mig eller nåt så jag inte tappar bort mig i diagongränden eller nåt :D 
 
Vi har haft så tråkigt väder här nu ett tag... det gillas inte, så det ska bli skönt med lite värme och sen få se New York! Kommer bli awesome. 
 
Igår skulle vi åka och köpa skor eftersom vi inte har några sommarskor med oss, vi hamnade dock på Walmart. Min första tanke var att här kommer vi nog inte hitta ngt. Ööööh joo, 2 timmar senare, 700kr fattigare. Jag köpte 2 par skor, 3 träningstights, resekit, 2 träningströjor, en present. Helt klart en bra dag! Dock kom vi på att PLL började om en halvtimme på TV så vi var lite bittra eftersom bussen var så seg. Inte van vid att kolla det nyaste avsnittet på tv. Men nu har vi ju liksom CWTV, ABC family, ABC, AMC,TNT, ja ni vet alla de där kanalerna som visar alla bra serier!! Awesome!! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback